Nog 7 dagen te gaan ...... - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Fred & Monique Petersen - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen te gaan ...... - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Fred & Monique Petersen - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen te gaan ......

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Fred & Monique

30 Mei 2016 | Nederland, Enkhuizen

Vandaag over een week is het zover en lopen we rond dit tijdstip op Schiphol rond te scharrelen! In huis beginnen meerdere stapeltjes zich te vormen. Ligt de pen en het schrijfblok, plus de checklijst, al geruime tijd klaar op onze eethoek en boven staan de koffers open!! De zin was er al maar groeit met de dag, weervooruitzichten in Vancouver zien er mooi uit! Rond de 22 graden en zonnig! Oplopende tempraturen!!
En zo glijden we onze laatste aftel week in, moet er nog maar een paar daagjes gewerkt worden en wordt er al her en der ons een fijne vakantie toe gewenst!
Iets waar we al zo lang naar uit kijken en we voor gespaard hebben, gaat dan eindelijk gebeuren! Ik schrijf vaak in mijn blogs over #kleingeluk maar het gevoel van nu is meer #grootgeluk ..... dankbaar voor het feit dat we dit mogen doen, dat we hier van mogen gaan genieten. Zo benieuwd hoe het leven ons zal bevallen in een Camper rond trekkende!! Vanmorgen plaatste vriendin Alice een berichtje op FB: "Wacht niet met genieten tot later .... want als later eerder komt, dan ben je te laat".
Zo'n waar woord .....
Ons volgende berichtje zal vanuit Canada komen! Hoe mooi klinkt dat!
Dag hóór!!

• 30 Mei 2016 - 14:02

Annemarie :

Heeeeeeel veeeeel plezier! Geniet van al het moois wat jullie zullen gaan zien. En m'n de mooie dingen die in de aanloop maar ook tijdens de vakantie, maar ook erna op jullie pad komen!